آخرین اخبار
کد مطلب: 80062
بيانيه فارغ التحصيلان و دانشجويان شهرستان لردگان در حمايت از مردم مظلوم غزه و فلسطين
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1547

به گزارش خبرنگار سلام لردگان،

پرچم رشيد آزادي خواهي و استقلال طلبي همواره در تمام نقاط جهان برافراشته بوده و از دستي به دست ديگر منتقل شده و هرگز بر زمين نخواهد افتاد. ملت سرافراز ايران هم صدا با ملت هاي مظلوم غزه و فلسطين، برقراري عدالت و تكريم حقوق انساني را سر خواهند داد به اميد روزگار ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج).

زمزمه نداي رهايي قدس از بند اشغال بيش از ? دهه، هر روز رسا‌تر از ديروز به گوش مي‌رسد. ))فلسطين پاره تن اسلام است(( نداي مسلمين سراسر عالم که در آخرين روزهاي اين ماه پربرکت با وجودي لبريز از عشق به اسلام عزيز و امت اسلامي در بلاد مختلف فرياد «ياد قدس سنحررک» را سر مي‌دهند، اميدواري به آزادي قدس شريف را پررنگ‌تر مي‌نمايد، زمزمه‌ها يي که صلح را با ديده ترديد مي‌نگرد.

در اين راستا، امروز و پس از گذشت شش دهه از تأسيس رژيم اسرائيل و تلاشهاي تسري جويانه اين رژيم، مفهوم غده سرطاني بيش از هر زمان ديگري مشخص شده است. امام با کنايه از اين مفهوم، خطر سياستهاي توسعه طلبانه اسرائيل که امروز در کنار سرکوبها و کشتار داخلي در فلسطين، با تجاوز آشکار به لبنان و تهديد ديگر کشورهاي اسلامي همانند غده سرطاني درحال گسترش در منطقه خاورميانه و در ميان کشورهاي اسلامي است را بخوبي گوشزد نمود.

در اين راستا، روز جهاني قدس، روز جدايي پيروان حق و باطل و مومنان و منافقان و روز تمايز قول و عمل است. در اين روز عملکرد دولتها بدست ملتها محک خواهد خورد، که نتيجه آن چيزي جز اين فرمايش گهربار امام علي (ع) نيست که: کونوا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً.

امسال نيز بسان سالهاي گذشته ما فارغ التحصيلان دانشگاهي و دانشجويان شهرستان لردگان با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز قدس حمايت قاطع از حقوق مردم فلسطين را اعلام مي نماييم.

 

جامعه ي فارغ التحصيلان و دانشجويان شهرستان لردگان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس